maandag 5 juli 2010

Le Bernadin

Afgelopen donderdag was het 1 juli. Die datum stond al een tijdje in mijn agenda gehighlight want vanaf die dag zouden de drie sterren restaurants in New York reserveringen voor de maand augustus aannemen. Dus: gelijk naar de site van Le Bernadin, via Open Table naar de reserveringen pagina en.....potverdikke, ik krijg weer de melding dat de periode tot de aangegeven datum nog te ver weg is. Maar de maitre had toch aangegeven dat het kon vanaf 1 juli? Dus gelijk het andere kanaal, want een email is zo gestuurd (hoor ik het programma Contact Management hier vorm krijgen :-)). Snel na de mail krijg ik een bevestiging dat ze inderdaad reserveringen aannemen en dat ik nog net op tijd ben (jaja, het gaat snel) voor een tafel voor twee personen. Tja, dan kun je geen "nee" meer zeggen (het kan wel, maar dan ben je wel een culinaire loser). Dus zonder meer akkoord, maar voor de zekerheid vraag ik nog even naar de dresscode, want we zijn tenslotte op vakantie. Ouch.....dat valt iets tegen, want een pak is verplicht, een stropdas nog net niet. Hmmm......nou ja, voor goed eten moet je wat over hebben, dus er gaat een pak, overhemd en een paar "nette" schoenen mee in de koffer. Overigens zijn we bezig om te kijken of we ons hotel in New York wellicht nog over kunnen boeken en het nieuwe hotel (het flatotel) dat we op het oog hebben ligt....100 meter van le Bernardin af. Dat moet een voorteken zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten