Dikke fail deze keer. |
Ik begon enigszins geïrriteerd te raken, dus belde ik naar de klantenservice op. Aaaiiiii vervelend, ik zie het wel in de agenda staan, maar ik kan er niets aan doen, ik bel met Lisserbroek waar de werkplaats is en die nemen contact met u op. Een half uur later werd ik terug gebeld. Ja, het was inderdaad wat uitgelopen, maar uiterlijk half drie zou mijn auto gehaald worden. Geen excuses dat het zo maar 2,5 uur later werd zonder er ook maar een belletje aan te wijden. Maar er was een ander probleem, ik moest de auto namelijk om 4 uur weer terug hebben. Nee, dat hadden ze zo niet genoteerd, hij mocht na zes uur terug gebracht worden. Nee, dan hebben jullie niet goed geluisterd, dat was vorige week, deze week heb ik hem om 4 uur nodig. Oh….maar dan gaat het niet lukken, want het plaatsen van het ruit gaat in totaal toch (met wachttijd) vier uur in beslag nemen. Ja, dat wist ik al, daarom zouden jullie de auto ook vroeg halen…….Om een lang verhaal kort te maken (mislukt….), de auto werd niet opgehaald, een nieuwe afspraak voor volgende week werd gemaakt en met pijn en moeite werd een vervangende auto met automaat geregeld. Nou, daar ging mijn goede gevoel van vorige week. Een probleem kan optreden, maar er dan maar vanuit gaan dat de klant wel wacht, dat gaat tegenwoordig toch ene beetje te ver. Daan zou zeggen: een dikke FAIL, papa!!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten