zaterdag 6 juni 2015

Grape District De Pijp

Geweldige service van Naomi
Ondanks dat ik geen wij drink, kom ik toch geregeld bij een slijterij. Ik vind het namelijk leuk om voor Ans, die wel een liefhebster is, eens wat lekkers mee te nemen. Nu kon ik twee zaken eenvoudig combineren, want ik zou Daan ophalen bij de Games Workshop in Amsterdam en daar tegenover had ik gezien dat een vestiging van The Grape District zat: een winkel die ik heb leren kennen als een zaak die prima wijnen verkoopt tegen schappelijke prijzen. Toen ik binnenkwam werd ik alleraardigst ontvangen door Naomi, die me vroeg waar ik trek in had. Dat is altijd een leuk moment, want als ik vertel dat ik zelf helemaal geen alcohol drink, zie je toch vaak wat verbijstering op de gezichten van de verkoper. Zo niet bij Naomi, die helemaal begreep dat ik iets leuks voor Ans mee wilde nemen en voorstelde om dan een "Proeverij Pakketje" te maken. Dat was een uitstekend idee en zo liep ik uiteindelijk, na heel veel over diverse wijnen gehoord te hebben (blijven te prachtige verhalen van enthousiaste mensen hier), de zaak uit met drie maal rood, drie maal wit en drie maal rosé, waarvan ik inmiddels weet dat vele ervan bij Ans in de smaak vallen. Super service van de Grape District en dan specifiek van Naomi, ik kom zeker weer terug (voor Ans natuurlijk :-)).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten