woensdag 15 april 2009

Dit moet ik niet vergeten

Heren, ik zie dat er ook lijst is met de aankopen die moeten gebeuren in de states. Ik moet hier enige zaken aan toe voegen. Maar omdat ik niet weet hoe dat in zijn werk gaat, typ ik het alvast in deze blog in zodat ik het niet vergeet :-)

Ik wil kopen:
1) De eierklutser in de dop (scramble the eggs in the shell)
2) Kinderwekker. Hierop word aangegeven wanneer de kleine zijn kamer uit mag.

Beide zaken ontzettend belangrijk. Vooral die eerste. Deze heb ik toen ik klein was bij de wekend kwis gezien en ben het nooit meer vergeten. Nu is hij te bestellen op amazon en dan zijn de verzendkosten 2 keer duurder dan het apparaat. Ik dacht dat deze wel te krijgen moest zijn in 1 van de vele trips naar de winkels (mijn vrouw zegt dat we net wijven zijn, zoveel we winkelen in deze week)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten