vrijdag 17 april 2009

Nieuw doel en item voor de "Shoppinglijst"

Tot mijn grote genoegen zijn de items die ik wil gaan scoren in the USA spontaan aan de lijst met mee te nemen zaken toegvoegd. Op dit moment ben ik in de auto aan het luisteren naar V for Vendetta. Ik had de film gezien en luister nu naar het boek. Deze persoon raakt toch meer en meer onder de indruk zijn de schrijfwijzen van Meneer Moore. Ik kon nooit goed door de Wachtmen heen komen, maar nu ik die Motion Comic aan het kijken ben, moet ik toch zeggen dat het ontzettend goed in elkaar zit. V for Vendetta heb ik nooit als comic gehad en daar wil ik tijdens deze trip ook verandering in brengen. Deze jongen gaat kijken of hij een mooie Hard Cover van V for Vendetta kan scoren. Van de Watchmen heb ik nu een Hard Cover Editie waar ze de opnieuw ingekleurde plaaten van de Ultimate Edition voor hebben gebruikt. Eens kijken of ik zoiets ook kan vinden voor V.

Verder zag ik enige reacties in navolging op de SPA blog die mij goed in de oren klonken. Ik ben een zeer vrolijk persoon en dus altijd in voor een "Happy End"

Ik laat me graag verrassen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten