woensdag 22 april 2009

Ik moet aan de bak

Ik zal nu toch een keer aan de bak moeten om mijn tas / koffer in te pakken. Ik wil niet weer teveel meenemen en wil ook weet niet moeten wassen. De eerste keer dat ik dat gedaan heb was in '93 en ik snap nog niet dat het gelukt is. Het zal er wel weer op uitkomen dat ik 9 t-shirt meeneem en 3 broeken. Misschien aardig om 1 of 2 broeken te scoren in één van de shopping gelegenheden.

Mijn zoon wilde trouwens, omdat ik zonder hem op vakantie ga, een paar kado's. Ik moet dus meenemen een boot die ook op het land kan varen. (ik zeg we praten over een Hoever.. hoover .. euh moerasboot. Na ff googelen is deze voor $ 99,95 in the USA te verkrijgen). En een verkleedpak. Nou heeft ie al een superman en een spiderman pak. (zijn batman piama doet ie niet meer aan). Dus ik er is nog keus genoeg. Een Robin Hood pak lijkt mij wel leuk, maar ik ga zien wat er te vinden is. Zo, nu ga ik slapen. Nog 3 keer wakker worden en dan gaan we op pad.
Het begint nu echt te kriebelen.

1 opmerking: