zaterdag 22 september 2012

43 jaar en griep

Ik werd weer goed verwend!
Vrijdag was het weer zover, ik werd weer een jaartje ouder. 43 jaar staat de teller inmiddels op. Omdat Daan en Jeroen nog wat extra tijd voor het maken van hun cadeaus nodig hadden, kozen we deze keer niet voor de cadeaus uitpakken op bed, maar na het uitgaan van school. En omdat Ans voor haar eerste les Keramiek ook vroeg vertrok, was het erg rustig in huis. Geen probleem, want dat gaf mij de mogelijkheid om een nog erg volle mailbox weg te werken. Met een lekkere latte uit de Nespresso naast me ging ik van start en de eerste paar uur gingen als een dolle. Maar daarna gebeurde er iets vreemds. Ik kreeg ik plotseling heel erg warm, begon te zweten. Mijn nek ging verkrampen en ik kreeg spierpijn in mijn rug. Toen ik vervolgens ook hoofdpijn kreeg, duizelig werd en ontzettend begon te niezen kon ik er niet meer onderuit dat ik een griepje onder de leden leek te hebben. Dat was wel erg vervelend.....Om een uur of twee ging ik daarom nog maar even op bed liggen en voordat ik er erg in had waren Ans, Daan en Jeroen weer terug en was het inmiddels half vier geworden. Kostte me even wat tijd om weer helemaal te landen, maar door de twee vrienden die gelijk om mijn nek vlogen, was dat snel gebeurd. Zeker toen ook nog driestemmig "er is er een jarig...." ingezet werd. Daarna kreeg ik een paar prachtige cadeaus, Daan en Jeroen hadden een paar schitterende tekeningen gemaakt (waarin ik tot een god in Minecraft verheven was, de vrolijke papa-god) en Jeroen ook ook nog een tutteltje voor me gemaakt, lekker zacht voor als ik niet kon slapen. Daarna kreeg ik een gigantisch mooi fotoboek over New York (mijn favoriete stad, moeten we toch snel weer eens een keer heen gaan) dat ook nog een paar kilo woog, Apple manchet knopen, een prachtige nieuwe portfeuille van Hoogstins en card holder van Secrid en als afsluiter een laptop tas van Oakley (lekker stoer).

De verwenpartij werd afgesloten met een taartje Limoen Meringue taartje van Arnold Cornelis, wat zelfs met de huidige stand van mijn smaakpapillen nog heerlijk smaakte! Dat zorgde in ieder geval voor een fijne mentale opkikker en dat voelde erg goed. Maar daarna toch maar weer naar bed, want mijn ogen vielen bijna dicht, mijn hoofd gloeide, het zweet gleed van mijn rug af en dat terwijl ik het ijs- en ijskoud had. Een dag van "mixed emotions" dus, mentaal plezier en fysiek ongemak. Hopelijk dat we de griep er snel uitgewerkt kunnen hebben!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten