zaterdag 15 september 2012

Amerikaanse sport kijken

Goede deal voor de NFL!
Ik kijk nog steeds met heel veel plezier naar MLB.TV, bijna elke dag wel wat samenvattingen of een live wedstrijd. Zeker met Apple.TV eraan is het een genot, maar ook op de iPad kijkt het heerlijk weg. Maar als liefhebber van de vier grootste Amerikaanse sporten, was ik benieuwd hoe dit nu geregeld was voor de andere sporten. Nu had ik vorig jaar ook al eens gekeken naar NBA.TV, maar verder dan een quick scan was ik niet gekomen. Deze service is ook voor het komende seizoen beschikbaar, voor 180 Euro ben je de man. Even getwijfeld, maar hoewel ik erg benieuwd ben hoe het nieuwe basketbal team dat in Brooklyn gaat spelen (Brooklyn Nets) het gaat doen, laat ik deze voorlopig even lopen. Dan over naar de NHL. Die zouden binnenkort weer moeten gaan beginnen, ware het niet dat de eigenaars van de teams en de spelers op ramkoers liggen over de salarissen, wat kan betekenen dat het seizoen wel eens deels of helemaal niet door kan gaan! Dus voor 2013 nog geen mogelijkheden om daarop in te schrijven (prijs is ook nog onbekend). Het blijkt overigens dat als de NHL toch doorgaat, de wedstrijden op Apple.TV te bekijken zijn. Dat klinkt dan wel weer aantrekkelijk.

Als laatste is net het American Footbal seizoen van de NFL begonnen. De naam van de service hier is NFL: Game Pass. Dat was niet zo moeilijk te vinden. Toen ik echter naar een prijs op zoek ging, kon ik alleen "complimentary" vinden. Dat betekent dus "gratis". Kon ik eerlijke gezegd niet geloven, maar tien minuten later keek ik naar Chicago Bears - Indianapolis Colts op mijn iPad. Wat een geweldige aanbieding. Zal vast voor een beperkte tijd zijn, maar zojuist nog naar Green Bay Packers - Chicago Bears gekeken en hij deed het nog steeds zonder dat er een betaling nodig is. Nogmaals: er zal wel een einddatum aan zitten (periode of een aantal gekeken wedstrijden ofzo), maar nu maar optimaal gebruik van maken. Zoals ze op de markt zeggen: vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten