maandag 10 september 2012

Mijn hoofd zit vol

Zoiets dus.....
De vaste lezers hebben het al opgemerkt, de afgelopen dagen waren er geen nieuwe blogposts. Niet omdat ik er geen tijd voor had om ze te schrijven (als je inspiratie hebt, dan vloeit het immers zo uit de pen), maar omdat mijn hoofd even "vol" zit met van alles en nog wat. Iedere avond ga ik er weer voor zitten en neem me voor een stukje te publiceren, maar aan het eind van de avond is het niet gelukt om iets op papier te krijgen (gelukkig heb ik dan wel al een aantal andere dingen gedaan en heb ik niet alleen tegen een wit scherm aan lopen staren). En aan het eind van de dag heb ik dan geen energie of fut of inspiratie of.....wat dan ook, meer om tot een stuk te komen. Voelt voor mij erg vervelend, want normaal haal ik juist veel energie uit het schrijven van mijn blog. Maar als het meer energie gaat kosten dan dat het oplevert, is er iets verkeerd, dus ik wil het ook niet gaan forceren. In dat kader hoop ik dat er snel weer nieuwe stukken komen, maar een garantie kan ik er niet over geven (hoe graag ik het ook zou willen......). Hopende op jullie begrip, ik weet dat "content is king" op een blog en als ik naar de Google Stats kijk, dan groeit het aantal unieke bezoekers nog steeds gestaag (toch iets van 200 per dag) en ook het aantal pageviews is in de lift (meer dan 350 per dag de afgelopen weken. Duimen maar dat door de hiaat er niet veel afvallers zijn.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten