zaterdag 29 september 2012

Erg leuk cadeau

Wat een lief cadeau
Het was inmiddels alweer een tijdje geleden, maar onze familie was het niet vergeten: 3 september waren Ans en ik 12,5 jaar getrouwd, maar we besloten er niet zoveel aan te doen (komt nog wel een keer als we een geweldig idee krijgen). Op mijn verjaardag vorige week, kreeg ik een cadeau aangereikt. Niet geheel gek dat ik dacht dat het voor mijn 43ste geboortedag was, maar het bleek een geschenk van de familie te zijn, die Ans en mij een heerlijk weekend in Maastricht aanboden (inclusief opvang voor Daan en Jeroen, lekker hoor....). Daar hebben we mooie herinneringen liggen van diverse weekenden, zowel in de stad als in de wandelgebieden dicht in de buurt. We hebben keuze uit twee mooie hotels: een in het centrum en een kasteel net buiten Maastricht, eens kijken waar we deze keer de nadruk op willen leggen bij ons bezoek. Een ding is zeker: met vijf restaurants in Maastricht die Michelin sterren hebben, is er in ieder geval wel wat lekkers te bikken! Lieve familie, bedankt voor het cadeau, we waarderen het zeer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten