vrijdag 28 september 2012

Nog een keer Niven?

Vintage Niven, uit het Westland
Een tijdje geleden bezochten we het restaurant Niven in Rijswijk,  gebruik makend van een Groupon bon (toch 99 Euro korting, die laat je dan toch niet liggen). Het was een prima avond, die uitstekend eten met soms een wat middelmatige bediening verenigde. Afgelopen week kreeg ik wederom een aanbieding van Groupon die het "tasting menu" van Niven in de aanbieding had. Je vraagt je dan toch af waarom dat gedaan wordt: gaat het zo slecht met het restaurant dat dit nodig is, of was het een doorslaggevend succes. Hoewel ik zeker bij Niven genoten hem, liet ik deze keer de aanbieding lopen, want ik wilde dan toch liever iets anders proberen. Ik wist nog niet wat, maar dat werd vanzelf opgelost. Want daags nadat de aanbieding voor Niven afgelopen was, kwam er een aanbieding voor De Saffraan, een interessant in Amersfoort gevestigd restaurant met 1 ster. De kaart ziet er goed uit en qua locatie is het iets wat ik nog nooit gedaan heb, het is namelijk op een oude Klipper gevestigd. Ik ben benieuwd, snel een datum prikken, want ik heb er zin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten