zondag 28 december 2014

Druk hardloop maandje in oktober 2015

Schreef ik gisteren dat ik mezelf ingeschreven heb voor de halve marathon van Amsterdam,  het blijkt nu dat ik in oktober 2015 best een druk hardloop maandje heb :-). Naast een aantal losse lopen wil ik namelijk graag aan twee circuits meedoen. De een is het Rondje Mokum en de ander is het Sport Support Loop Circuit dat in Haarlem e.o. georganiseerd wordt. Nu blijkt dat de week voor Amsterdam ook de Sloterplasloop is (waar ik dit jaar ook aan meedeed) en dat de week erna zowel de  Middenmeerloop en de Heemstedeloop georganiseerd worden. Dat worden heel wat kilometers voor me in oktober. Nou ja, laten we maar zeggen dat het goede voorbereiding en lekkere uitlopen na de halve marathon is. Geen gebrek aan beweging, in ieder geval :-)! Eerste focus voor 2015 is overigens 18 januari, waneer de eerste wedstrijd uit het Rondje Mokum op het programma staat, namelijk de Vondelparkloop. Drie maal raden waar het parcours voornamelijk doorheen loopt op die dag.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten