zaterdag 27 december 2014

The Next Step

In 2015 de halve marathon en daarna.....?
Afgelopen jaar heb ik voor het eerst meegedaan aan de Dam tot Dam loop (ik besef me net dat ik daar nog niets over geschreven heb, gaat vast nog een keer komen). Nadat ik echt serieus met hardlopen gestart was op 1-7-2013 was ik best wel trots op mezelf dat ik dar voor elkaar had gekregen. De vraag was natuurlijk wat ik daarna zou gaan neerzetten als doelstelling voor mezelf, want verbeteren gaat bij mij met dit soort zaken alleen met het stellen van duidelijke doelen. Ik heb nog altijd de droom om ooit de marathon van New York te lopen, maar het verschil tussen 16,1 en 42,195 km is nog best een stukje :-). Daarom heb ik dit jaar een iets minder grote sprong op het netvlies en dat is het lopen van een halve marathon. En welke marathon kan dat dan beter zijn dan die van mijn geboortestad, Amsterdam. Daarom vandaag de daad bij het woord gevoegd en mezelf ingeschreven voor dit loopfestijn, dat plaats vindt op 18 oktober 2015. Nog genoeg tijd voor een gedegen voorbereiding en ik hoop dat er meerdere loopmaatjes mee gaan doen, want zo'n ervaring delen is geweldig heb ik gemerkt. Vingers crossed dat Ans voldoende hersteld is van haar blessures en dat Simon ook zich inschrijft. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten