vrijdag 12 december 2014

Geen blog vanwege kwetsuur

Echt pijnlijk
De afgelopen dagen heb ik geen blog posten geschreven. Deze keer niet vanwege een gebrek aan inspiratie of geen zin, maar door een fysieke kwetsuur. Dinsdag liep ik van het kantoor van Ordina richting de achterliggende parkeerplaats. Ik had op de weg naar het Ordina kantoor toe al gemerkt dat het wat glad was en ik dacht nog: even niet op de telefoon kijken maar goed opletten, want het is glad en voor dat je het weet lig je op je ..... en toen gebeurde precies waar ik al bang voor was. Ik had een stuk ijs over het hoofd gezien, ik gleed uit en landde hard op mijn linkerarm. Ik voelde al gelijk dat het fout zat, want na de initiële klap trok de pijn niet weg, had ik weinig gevoel in mijn arm, kon ik geen vuist maken en was het erg moeilijk om mijn arm op te tillen. gelukkig rijd ik automaat en kon ik naar Halfweg rijden en snel bij de huisarts terecht. Die verwees me direct door naar het ziekenhuis en na wat röntgen foto's werd ik bij de spoedeisende hulp afgeleverd. Daar was het lang wachten, maar toen ik geholpen werd bleek ik een scheur in mijn spaakbeen te hebben (tegen mijn elleboog aan), maar gelukkig geen breuk, waardoor er geen gips om hoefde maar slechts een stevig drukverband. Alleen mijn linkerarm heb ik de afgelopen dagen amper kunnen gebruiken en dat geldt eigenlijk nog steeds. Ook typen met twee handen is lastig, dus dan is de animo om te bloggen at minder. Deze post is met 1 hand geschreven en dat duurt natuurlijk wel even....hopelijk snel weer beter!

2 opmerkingen: