donderdag 3 maart 2011

Nog even aftellen

Nog 5 dagen, dan is het zover!
Op mijn trouwdag (daar ga ik later verder over bloggen, waarschijnlijk in combinatie met ons diner bij Librije waar we het gaan vieren) tel ik verder af. Waarnaar? Nou, het is nog 5 dagen totdat Dragon Age 2 uitgebracht wordt. Het downloaden van de demo lukt me helaas niet, maar dat mag de pret niet drukken. Grappig was dat ik met collega John Daamen vandaag in de lift stapte en dat hij hetzelfde probleem had om de demo op te starten (we hadden te nieuwe drivers voor het spel, dat is me toch ook wat, gewoon te "nieuw"  zijn, meestal is het andersom). Ik ben wel heel benieuwd wat dit spel gaat brengen, de filmpjes zien er echt ongelofelijk kek uit, en de verhalen van Bioware zijn eigenlijk altijd gewoon hartstikke goed. Ik laat alle hate campaigns die er zijn geweest omdat het een beetje van het hardcore RPG pad af gaat, gelukkig spendeer ik mijn dagen niet door te denken aan hoe het leven zou zijn als ik een elf of een dwerg zou zijn :-). Let the games begin!!!

2 opmerkingen:

  1. Weer een dagje minder. We zijn er bijna!!! Ik kreeg ook een mail dat de uitbreiding van Dawn of War II er is, die ik kan downloaden, ga ik zondag ook maar even doen. Wat eerst te spelen....decisions, decisions.....

    BeantwoordenVerwijderen