maandag 21 maart 2011

Op verjaardag

Een knuffel van Daan voor Daan
Het was alweer een paar dagen geleden (11 om precies te zijn) dat een van mijn neefjes, Morrison, jarig was. De tijd dat je ze een doosje Lego gaf of een knuffelbeest is bij de groters alweer een tijdje geleden, dus naast een leuke kaart, wilde hij gewoon een bijdrage hebben voor de toekomstige aankoop van een Nintendo 3DS. Voor de gever wel zo makkelijk, want naar de pinautomaat lopen is nou dit direct hetgeen waar je een grote creativiteit voor hoeft te hebben! Dus na de heerlijke 3-2 nederlaag van ons aller Ajax tegen het tuig van ADO Den Haag (die kennelijk op Jodenjacht willen gaan, als ik een van de doelpuntenmakers op internet mag geloven), brachten we een bezoek aan Purmerend. Daar deed Morrison open met een van zijn cadeaus al op, een angstaanjagend Slipknot masker. Daarna was het een gezellig samenzijn, waarbij het mij opviel hoe snel die kinderen toch groot worden. Ik weet het nog goed te herinneren dat ik in Amsterdam ZO (Gein om precies te zijn) was om de geboorte van Morrison te vieren. En nu gaat hij volgend jaar alweer naar de middelbare school. Doet me beseffen om veel van de jongens te genieten, want voor je het weet gaan ze studeren en op kamers.....wat gaat de tijd toch snel. En wat klink ik nu als een ouwe lul......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten