donderdag 20 november 2014

Hoog bezoek!

Maxima bracht een flitsbezoek aan de jonge agrariërs 
Donderdagochtend kwam ik op kantoor en zag dat het er drukker was dan normaal. En niet alleen drukker, maar ook was er veel politie aanwezig. Ik vroeg me af wat er aan de hand was, zeker toen ik zag dat binnen ook al een pad met koorden afgezet was. Wat bleek? Koningin Maxima kwam die dag op bezoek bij Rabobank om daar een groep jonge agrariërs toe te spreken. Nu ben ik een republikein in hart en nieren, dus ik maakte me er verder weinig druk om. Toen ik echter na een paar overleggen weer op Het Plein kwam, bleek alles afgezet en stond er een camera ploeg klaar. Toen ik vroeg of Maxima al langs was gekomen, vertelde zij dat ze bijna alweer terug kwam en over een minuut of vijf langs zou komen. Nou.....ja.......dan kun je republikein zijn, maar dan wacht je toch even om een glimp van Maxima op te vangen. Aangezien het niet heel erg druk was ging dat ook zonder problemen en zag ik Maxima in een paarse jurk voorbij komen lopen, onder veel commentaar van de aanwezige koffiedames (van "jemig, wat is ze slank" en "wat ziet ze er mooi uit" tot "paars staat haar echt niet...."). In een paar minuten was het een en ander alweer gebeurd, was Maxima verdwenen en waren de koorden al weggehaald en kon iedereen weer gewoon aan het werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten