donderdag 13 november 2014

Opsporing verzocht: navigatie systeem gestolen

Dat was even schrikken.....
When it rains, it pours. Na een dag vervelende gesprekken gevoerd te hebben, liep ik eind oktober terug van ons kantoor in Nieuwegein naar het veld iets verderop waar de auto's geparkeerd kunnen worden. Bij benadering van de achterste regionen van het veld, zeg ik een auto staan waar de deur van open was. "Wat raar", dacht ik nog, "er is niemand te zien, maar toch staat die deur open". En toen bedacht ik me dat dat de plek was waar mijn auto geparkeerd stond. Een rilling ging over mijn rug, zeker toen ik zag dat er glas bij de deur lag. Wat bleek? Het ruit wat ingeslagen en mijn navigatiesysteem was uit de auto gestolen. Wat ik helemaal bijzonder vond, was hoe weinig beschadiging er aan het dashboard was, namelijk geen. Er was geen krasje te zien, de sponning waar het systeem in had gezeten lag er netjes naast, de schroeven waren eruit gedraaid en de kabels waren losgemaakt en niet kapot geknipt. Ik kreeg bijna respect voor wat hier gebeurd was.....

Vervolgens begon de frustratie om iemand van Carglass naar de plek van bestemming te krijgen. Dat duurde ongeveer vier uur, omdat de dispatcher vergat de melding door te geven en de mensen bij de klantenservice de woorden klanten, service en communicatie volstrekt niet kennen. Als je voor de vierde keer belt, omdat je niet terug gebeld wordt, je weer dezelfde vragen krijgt en dan nog netjes probeert te blijven en je terug krijgt "nu moet u niet zo flauw doen, ik heb ook een vervelende dag gehad", dan weet je dat "de klant centraal" bij Carglass nog niet geland is. Toen ik uiteindelijk de monteur aan de lijn kreeg ging het erg goed, maar de hele front office van Carglass heeft voor mij geen enkele toegevoegde waarde geleverd. Inmiddels is het navigatie systeem weer door Care teruggeplaatst en werkt het weer prima, maar ik hoop toch dat het bij deze ene kreeg blijft dat er op bestelling bij mij een onderdeel gestolen wordt, want het levert toch een ongelofelijke partij overlast en negatieve energie op, die ik nu kan missen als kiespijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten