vrijdag 21 november 2014

Nieuwe schoenen voor Daan

Mooie nieuwe stappers voor Daan
Als ik naar Daan kijk, dan herken ik veel dingen die ik vroeger als kind zelf ook had. Een daarvan is het hebben van een hekel aan het kopen van kleren. Ik weet nog dat ik met mijn moeder en oma twee keer per jaar naar de C&A ging om voor een half jaar kleren in te kopen en dat ik dat echt vreselijk vond. Het enige waarom ik uiteindelijk mee ging was dat ik een rondje kreeg op het Palomino paard (gewoon een speelgoed paard met de klassieke rode, groen en blauwe vlekken, waar een kwartje in moest en dat dan 2 minuten heen en weer bewoog) en dat we een hamburger gingen eten bij Wimpy (waarbij de satéburger de absolute favoriet was). Daan wil ook nooit mee, wat zonde andere resulteerde in het feit dat hij zei dat zijn Vans schoenen die had droeg echt nog prima paste, totdat ik even voelde en zijn tenen opgerold zaten in zijn schoenen. Dus werd het tijd om nieuwe schoenen te kopen, maar daar had meneer even helemaal geen zin in. Gelukkig bestaat het internet, dus kon Ans even een quick scan van de nieuwe modellen doen en wat bleek? Er was een limited edition versie uitgekomen met een Star Wars thema. En wie is de ultieme Star Wars bad-ass? Darth Vader natuurlijk en die print staat dan ook op de schoen? Daar was Daan natuurlijk snel van te overtuigen en twee dagen later arriveerde de schoenen per post en gelukkig paste ze ook prima. Dus Daan is blij met zijn nieuwe stappers en ook met het feit dat hij niet met ons op pad hoeft om in winkels schoenen te aan passen. Twee vliegen in één klap voor hem, dus!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten