donderdag 12 februari 2015

Cycle

Mijn stalen ros
Mijn speurtocht voor cross training activiteiten ter compensatie van mijn hardloop schema (later daar meer over), bracht mij deze donderdag wederom bij Health City, omdat ik als tip had gekregen ook eens wat te gaan fietsen. Nu pak ik niet zo snel de fiets buiten en alleen op een hometrainer val ik echt in slaap, dus bedacht ik me dat ik eens een groepsles RPM of Cycle moest gaan volgen om me wakker te houden. Op aanraden van Ans ging ik vroeg naar de sportschool, want deze lessen blijken vaak snel vol te zitten. Vanavond was dat eigenlijk niet nodig, want slechts een kwart van de fietsen was bezet. Het was een uurtje beulen op de fiets, met sprinten en klimmen en continue in beweging zijn. Wat echter echt minder was, was de echt verschrikkelijke bagger muziek die zo hard stond, dat je de instructrice voor geen meter kon horen. Dat was toch wel jammer, want de aanwijzingen heb je toch wel nodig om het optimale aan de training te halen. Dus leuk en misschien pas ik het in, maar ik heb er niet het enthousiasme van de boksercise van gekregen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten