woensdag 4 februari 2015

En opeens sta je op een games conferentie....

Casual Gaming Convention
Thuis werken is soms leuk, maar je hebt soms ook even behoefte aan een omgeving anders dan je huis om eens wat zaken op een rij te zetten of werk te verzetten. Een mooi concept van plekken waar je dat kunt doen is Seats2Meet en sinds kort zit er een locatie in hartje Amsterdam in de beurs van Berlage. De locatie was snel gevonden en er heerste een lekkere ontspannen sfeer, maar ook een sfeer van creativiteit en gezamenlijkheid. Nu is het gebouw wel een beetje ondoorzichtig, dus op zoeken zijnde naar een werkplek liep ik tegen een gordijntje aan. Nu is een gordijntje snel opzij geschoven en ik ben nogal nieuwsgierig, dus.....daar ging het gordijntje. Daardoor kwam ik in een zaaltje terecht waar weinig mensen zaten en op het podium gesproken werd over authenticatie voor spelletjes. Even verderop zag ik een heel drukke zaal, dus liep ik even door en opeens stond ik midden in een grote ruimte waar heel veel stands stonden en na een kort onderzoek kwam ik erachter dat het allemaal bedrijfjes waren die casual games voor telefoons en tablets maakten. Er hing een gezellig buzz en het was er goed toeven, maar ik viel wel wat op, omdat ik geen badge om mijn nek had hangen. Toen de beveiliging wat veel interesse in mij begon te krijgen hierdoor, vond ik het tijd worden om de beurs maar te verlaten. Wel bijzonder om zo maar verzeild te raken op een beurs, terwijl je niet eens wist dat die er was....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten