zaterdag 23 mei 2015

Ayurveda Cafe revisited

De durfals
Een unicum op denk ik alle vakanties die ik met The Boys gedaan heb: voor de lunch bezochten we namelijk een vegetarisch restaurant!! In 2010 had ik samen met Ans een bezoek gebracht aan het Ayurveda Cafe op Amsterdam Avenue en dat toen bijzonder goed bevallen. De mannen waren ruimdenkend en besloten om ook deze ervaring op te willen doen. We waren al laat voor de lunch (zo rond 14.00 uur), dus er was ruimte genoeg. Bestellen ging eenvoudig, want er is maar één menu, dus dat kregen we uitgeserveerd, plus wat Indiaas bier en een mango lassie. Korte samenvatting: het eten was goed te doen, maar zeker niet zo lekker als ik me van vijf jaar geleden herinnerde. Nu kan het zijn dat dat gewoon kwam doordat het dagmenu me nu iets minder aansprak, of omdat het vorige keer in een andere context was dat ik het Ayurveda Café bezocht, maar ik had er hogere verwachtingen van gehad. Nou ja, kan gebeuren, soms zit het mee en soms zit het een klein beetje tegen. Op naar de volgende stop: Times Square!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten