woensdag 27 mei 2015

Fogo de Chao

Na ons bezoek aan het 9-11 memorial en museum liepen we een stukje om een korte shop stop te doen bij Century 21, waar Simon en ik droog bleven staan en Frank en René aankopen deden, waarbij het spijkerjasje van René het meest in het oog sprong (René gaat binnenkort ook een staartje in zijn haar nemen en zijn motorrijbewijs halen :-)).  Daarna reden we door naar het restaurant van de avond, een klassier onder The Boys, namelijk Fogo de Chao. Tijdens deze reis kregen we de enige regendruppels van de vakantie op ons hoofd, maar ook dat was maar marginaal. Foto was zoals altijd: druk en met heel veel vlees. Om eerlijk te zijn voelde ik me een beetje ongemakkelijk, want waar wij in t-shirts en shorts binnen kwamen, liepen alle andere bezoekers er keurig gekleed bij. Al met al waren we een uurtje of twee binnen, werd er veel gelachen en gegeten en zaten aan het eind van het bezoek de buikjes vol. Op zich was het een geslaagd bezoek, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik inmiddels wel Fogo een beetje gezien heb. Mochten mijn maatjes volgend jaar weer hierheen willen, dan ga ik natuurlijk mee, maar voor mij is het geen "must".

1 opmerking:

  1. Ook voor m ij is Fogo geen must meer. Geen probleem om volgend jaar wat anders te gaan doen

    BeantwoordenVerwijderen