vrijdag 29 mei 2015

Ki Sushi in Brooklyn

Vers bereide sushi bij Ki-Sushi
Het restaurant van de avond was Ki-Sushi. Jammer dat we weer meer dan een uur onderweg waren vanuit Coney Island, dit was wel de dag waarop we het meest gereisd hebben, zonde van de tijd, eerlijk gezegd. Tijdens het stukje lopen van het metro station naar het restaurant, dook ik nog even de plaatselijke LuLuLemon binnen om een shirt voor Ans te kopen, maar daarna schoven we snel aan een van de tafels bij Ki-Sushi. Er werd eerst gevraagd of we gereserveerd hadden, dat was niet het geval en leverde moeilijke blikken op, wat mij wat verbaasde aangezien er maar weinig tafels bezet waren. Echter, een kleine 20 minuten later begreep ik de vraag wel, want toen was het restaurant inmiddels tot de nok toe gevuld en werden er mensen weggestuurd bij de deur. Als voorgerecht hadden Simon, Frank en ik een sushi rol en als hoofdgerecht namen we de kip teriyaki. Rene was afwijkend bezig en ging voor de groze en de sashimi. Allemaal uitstekend eten, maar Ki-Sushi heeft er, ten opzichte van 5 jaar geleden en wat Amerikaanse aanpak op nagehouden, wat betekende dat ongeveer anderhalf uur na binnenkomst we alweer buiten waren. Daar scheiden voor de rest van de avond onze wegen: René had er zat van en ging naar het hotel, terwijl Frank, Simon en ik verder ging met het verkennen van Brooklyn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten