zaterdag 23 januari 2010

Beef Jerky en pizza


Vandaag was het weer turndag. Deze keer probeer Jeroen het een groep hoger en dat ging best heel erg goed, hoewel het vorige keer leuker was (misschien ook omdat de zaal toen voller was). Maar voor Jeroen wel leuk dat vriendin Aniek ook meeging. Na afloop was Ans bezig Jeroen formeel in te schrijven voor turnles, toen ik nog even bij de "snoepautomaat" stond te kijken. En potdikke, daar zag ik iets wat niet anders kon dan dat het door mij meegenomen werd. In onze reis door Amerika vond Hans een nieuwe liefde op culinair gebied, te weten beef jerky! En in deze automaat zat Mr Z, de beef jerky die ook het meeste in California gegeten wordt. Die kon ik natuurlijk voor mijn favoriete stiefvader niet laten liggen, want dat zou echt bijzonder laakbaar gedrag zijn! Gelukkig stond er op mijn chipknip  nog net genoeg geld om een zakje mee te nemen, zodat Hans weer eens via de smaakpapillen zich terug in de Grand Canyon kan wanen. Bij een volgend bezoekje ligt het zakje voor hem klaar!! Oh ja, vanavond overigens zelfgemaakt pizza gegeten. Heerlijk met groene paprika, uien, zongedroogde tomaten, geroosterde rode paprika, kaas en gerookte ham. Zelfgemaakt smaakt het toch beter dan een Dr Oetker uit de diepvries!! In Rome zullen we met de mannen ook nog wel een heerlijk pizzaatje nemen (ik neem aan dat René op zoek gaat naar de beste stek daarvoor!), dan kunnen we zien hoe dat zich verhoudt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten