zaterdag 2 januari 2010

Happy new year


Op oudejaarsavond verzamelde de familie Janssen/ de Boer/ Waal zich in het altijd bruisende Halfweg. 's Ochtends werden de laatste boodschappen gedaan, maar voor Ans en mij was het het makkie, want wij hoefden eigenlijk alleen ins huis ter beschikking te stellen, de overige gasten zouden de verdere organisatie doen. Maar ja, dat kan ik met mijn drang naar controle natuurlijk moeilijk verkroppen, dus ging ik toch maar meehelpen :-). Het was een bijzonder geslaagde avond, waarop we de tv wel aan hadden staan, maar dan op het kanaal Cultura24, daar was namelijk een camera opgesteld in de radiostudio die de top2000 van 2009 uitzond. Leuk om een kijkje in de keuken te nemen en te zien dat Hans Schiffers niet kan dansen, maar wel hetzelfde ritmegevoel heeft als een bijzonder goede, niet met name te noemen, vriend van me die het voor elkaar krijgt om in de polonaise uit de maat te gaan :-). Uiteraard kwamen de spijzen met rap tempo door, waar de pompoensoep die Hans gemaakt had en de selectie kazen die Leny uitgezocht had speciale aandacht verdienden. Om je vingers bij af te likken !! Hoewel de kinderern zich in het kantoor lekker aan de Wii zaten, kwamen ze toch even naar de woonkamer voor het hoogtepunt van de avond: de BINGO! Onder begeleiding van de DJ DJ werden de nummers afgeroepen in een echte lottohal sfeer ("ja, daar istie weer, twee kleine eendjes, nummer 22", of "nieuwe ronde, nieuwe kansen, lekker zingen, lekker dansen, trek maar aan het touwtje, altijd prijssssss"). En ja hoor, het zal niet, Hans Waal ging er weer met de hoofdprijs vandoor!! het zal een keer niet!!! Daarna was het aftellen naar 12 uur, waar tussentijds nog alvast het kindervuurwerk afgestoken werd, want misschien gingen de mannen wel slapen voor 12 uur. Yeah, right!.De kleine spruiten waren niet hun bed in te krijgen, dus om 12 uur terwijl het echte vuurwerk losbarstte, waren ze nog gewoon lekker wakker en stonden ze te kijken naar  alle pijlen en "cakes" die Edwin en ik in elkaar gezet hadden. Dat was een flink spektakel dat de lucht in ging.   Om half twee vinden we het welletjes en namen we, met een laatste slokje champagne afscheid!!

VOOR IEDEREEN: EEN HEEL GELUKKIG EN GEZOND 2010!!!!

1 opmerking:

  1. Ook jij een heel goed 2010 en ik voel me absoluut niet aangesproken in dit stukje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen