vrijdag 29 januari 2010

Reislust

Zoals eerder gemeld staat de eerste trip voor 2010 inmiddels in de boeken.  Eind april naar Rome met René, Simon en Frank. Dat wordt natuurlijk een dolle boel! Maar inmiddels dienen meer reizen zich aan. Zo lijkt het erop dat ik in maart wederom een bezoek ga brengen aan het "prachtige" India (Chennai, om precies te zijn). Mensen die mij kennen, weten dat ik data echt van hou :-). Maar er staat meer op de agenda. In de mei vakantie wordt het wellicht een korte trip naar Denemarken, omdat zowel Daan als Jeroen echt zin hebben in een bezoek aan Legoland. Wel even de verwachtingen managen, want Daan heeft het in zijn hoofd gehaald dat daar alle Lego sets die ooit gemaakt zijn te koop zijn, en dat zou dan wel eens een tegenvaller kunnen worden. En dan even als laatste, ga ik vandaag even informeren bij het reisbureau naar een op maat reis (nee, geen op maat hypotheek, hier hoop ik wel plezier van te hebben :-)) naar de oostkust van de Verenigde Staten. Er is weer een plan opgevat om met Hans en Leny van de zomer die kant op te gaan met in ieder geval Boston, Niagara en New York. Washington werd ook genoemd, maar daar ben ik in 2009 al geweest en ik vond dat niet zo bijzonder dat we daar dit jaar weer heen zouden moeten. Maar goed dat ik de Flying Blue kaart aangevraagd heb, dat worden tenminste wat airmiles :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten