maandag 15 februari 2010

Cadeautjes op 20 februari

Over 4 nachtjes is het zover, dan is Daan jarig. Dat hij een tafel vol cadeau's krijgt, is evident. Zowel papa en mama als alle opa's en oma's en tantes en ooms en vriendjes en vriendinnetjes zijn al een tijd bezig om spullen voor hem te kopen. Dat is ook wel nodig, want hij heeft bijna helemaal niets :-). Maar de dag erna is Ans jarig en meestal krijgt die een klein aantal cadeau's, waarin port en een goed boek centraal staan. Hoewel dit altijd erg gewaardeerd wordt, heb ik besloten dit jaar dat eens anders aan te pakken. Ans had zelf een voorzet voor één cadeau, dus die heb ik uiteraard ter harte genomen, maar daar blijft het dit jaar niet bij. In samenspraak met Daan en Jeroen hebben we besloten om mama tien, ja jullie lezen het goed, tien (!!) pakjes te geven! En dan niet met onzin, nee, nee, nee, echte cadeau's! Samen met Jeroen heb ik er inmiddels twee uitgezocht, en Daan heeft ook een duit in het zakje gedaan. Vandaag heb ik het laatste cadeau gekocht, dus ik ben er helemaal klaar voor om Ans een memorabele cadeaudag te geven op 20 februari. uiteraard worden posts op dit blog als felicitatie voor Daan en Ans natuurlijk meer dan op prijs gesteld!!

2 opmerkingen: