zondag 28 februari 2010

Muziek, veel muziek

Zoals eerder geschreven zag ik dat de nieuwe cd van Airbourne binnenkort uitkomt. Gelukkig zijn er af en toe preview kopieën beschikbaar, zodat ik een speurtocht van 10 minuten later naar de eerste deuntjes kon luisteren. Dat was geen verkeerd geluidje. Ja, je moet van old school hardrock houden (hé, dat doe ik!), dan is dit echt genieten geblazen. Maar even verder door FTD lopend, kwam ik deze keer voor een aantal aangename verrassingen te staan. Zo had een Held (met ene echte hoofdletter H), de lang verloren gewaande CD (Daylight Again) van The Four Horsemen beschikbaar gesteld! Ook een juweeltje, van de veel te vroeg overleden Frank C Starr. Even verder kijkend kwam ik Them Croocked Vultures tegen, wat eigen tijdser, maar lekker in het oor liggend, oa met Dave Grohl (Foo Fighters, Nirvana). En last but not least de nieuwe CD van Jason and The Scorchers, Halcyon Times! Genoeg gitaar muziek voor de komende dagen. En toen bleek er ook nog iemand diverse hoogtepuntjes uit de werken van jazz legenden Miles Davis, Dexter Holland, Charles Mingus en John Coltrane neergezet te hebben. Die kun je ook niet laten liggen, want voor het chillen na een dag hard werken zijn die fantastisch. Al met al een muziek dagje wel! Nu morgen nog ergens een goede front end developer vinden en het begin van mijn week kan niet meer stuk (wie weet er nog iemand die Javascript, CSS, Flash, Ajax en dat soort zaken beheerst)??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten