zaterdag 6 februari 2010

Wat moet ik nu kiezen?

Het is bijna 3 maart en dan is het tijd voor de gemeenteraadsverkiezingen. Nu woon ik dus anderhalf jaar in een nieuwe gemeente, het rustieke Spaarnwoude en Haarlemmerliede. Dat is wel wat anders dan Amsterdam. Ik zou echt niet weten wat er nu echt speelt in de gemeente, anders dan het aanleggen van een nieuwe weg en de verdere uitbreiding van Sugar City. Dus wat doe je dan? Je gaat naar internet en je zoekt op www.stemwijzer.nl.  Mooie site, maar helaas, helaas, de gemeente Spaarnwoude en Haarlemmerliede is daar op niet beschikbaar. Dus nog even verder zoeken op internet, maar ik kon niets vinden waarop een vergelijk staat tussen de verschillende politieke partijen in onze gemeente (waar dus ons schone Halfweg deel van uit maakt). Dat betekent dat er weinig anders op zat dan helemaal te gaan zoeken naar de verschillende sites van de partijen in onze regio. Daar was ik snel klaar mee, want dat ging echt te lang duren. Dus deze keer ga ik gewoon maar op zeker, en stem ik maar op de VVD. Wie weet ik niet, want de site van de VVD Haarlemmerliede doet het ook niet meer. Wat een drama!

2 opmerkingen:

  1. Ik had niet anders verwacht dan dat jij voor de VVD zou kiezen. De VVD site in Zaanstad doet het wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Dennis,

    Ik heb even navraag gedaan. Kijk eens bij vvdHenS.nl

    Rene(Z)

    BeantwoordenVerwijderen