vrijdag 12 februari 2010

Snip en snip verkouden

Vorige week was ik wat ziek met een opgezette keel, maar na twee dagen rust was dat wel weg. Er bleef wel wat moeheid aanwezig, maar wat pillen erin en doorgaan. Je bent kleine zelfstandige of je bent het niet :-). Echter, gisteren begon ik weer problemen te krijgen met een verstopte neus, druk op mijn voorhoofd. En heel erg moe. 's Avonds had ik nog wel een heerlijk diner in De Nederlanden, Wilco Berends was weer helemaal op dreef en ik heb heerlijk drie kwartier bij de open haard warm kunnen worden. Maar vandaag was ik bijna niet vooruit te branden en nu echt een leuk stuk schrijven voor het blog zit er even niet in. Morgen een nieuwe ronde met nieuwe kansen, en misschien lekker zingen en lekker dansen! In ieder geval even een blik werpen op de eerste dag Vancouver en de eerste gouden medaille van Sven Kramer (kleine voorspelling).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten