zondag 14 februari 2010

Het zit niet mee dit weekend!

Het weekend begon al niet zo heel erg goed, met een een hoofd vol wol, een branderig gevoel in het voorhoofd, een neus vol snot en nog meer van die heerlijke zaken. Maar zaterdag moest ik er toch nog uit, want ik voor Ans haar verjaardag moesten nog de nodige voorbereidingen getroffen worden. Dus om 10 uur toog ik naar Haarlem. Dat gaf me wel weer een wat beter gevoel, want Haarlem blijf ik een hele leuke stad vinden, waar je heerlijk kan winkelen en ook dat geeft mij dan weer vaak een lekker gevoel :-). Ik liep vanuit parkeer garage de Appelaar langs de grote kerk over het plein (waar een leuke markt staat op zaterdag) naar de Gierstraat. Wat wel een beetje suf was, was dat ik de winkel waar ik heen moest straal voorbij liep (het hoofd was er toch nog niet helemaal bij...voor de liefhebbers, het was Gierstraat 34, kun je zelf uitzoeken waar ik heen moest). Wat wel leuk was, was dat ik een Vlaamsch Broodhuys in Haarlem aantrof, waar ik zag dat je een heerlijk ontbijt kunt nemen, lijkt een aardig alternatief voor Anne en Max. Maar voordat ik ook maar de kans had om daar iets te nemen, werd ik gebeld door Ans. Ik kreeg het vriendelijke verzoek om snel naar huis terug te komen, want Ans haar C3 was door de vering linksvoor gegaan, waardoor de auto niet meer kon rijden :-(.  Snel naar huis lukte nog wel, zodat Ans daarna snel weg kon om de dieetclub over coaching te informeren. Maandag maar snel kijken of we het Motorhuis kunnen enthousiasmeren om dit euvel snel te verhelpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten