maandag 26 april 2010

Het einde van de trip

De vlucht terug was net zo rustig als de heenreis en het inchecken. Alle heren waren wat aan het uitrusten van de vele kilometers die de afgelopen dagen gemaakt werden. Ik weet in ieder geval dat Simon een stukje Anita Blake: Vampire Hunter tot zich heeft genomen, terwijl ikzelf lag te luisteren naar The Four Horsemen en Face To Face.Na 2 uur waren we weer op de grond en snel het vliegtuig uit. Op weg naar de bagageband (die we toch niet nodig hadden met alleen handbagage) kwamen we nog langs een winkel waar Simon graag nog wat Calvin Klein eau de toilette wilde kopen, maar helaas was de aanbieding niet wat hij ervan had verwacht. Dus uiteindelijk lieten we die ook maar links liggen. Toen we net bij de aankomsthal 1 aankwamen, bleek Mirella buiten te staan en Ans bij aankomsthal 2. Maar we konden wel zien dat in de "America Today" die tegenover de aankomsthal lag....er een prachtige roze polo aan de aanbieding was. Dus daartegen zei Simone "Kip, ik heb je"! Voor 20 Euro was hij de man en kon hij zich weer bij Mirella vertonen :-). Bij aankomsthal 2 stonden Ans, Jeroen en Daan al op me te wachten en het was een genot voor mij om te zien dat toen de jongens mij zagen ze direct naar me toe kwamen rennen. Dat geeft je als vader toch wel een fijn gevoel! Na een kort afscheid (nooit ons sterkste punten), ging de groep uiteen met Frank en Simon die naar Volendam gingen en René en Dennis naar Amsterdam en Halfweg. Na René thuis afgezet te hebben, reden wij door naar Halfweg om daar lekker bij te praten. Het was weer een heerlijk uitje en we hebben ouderwets gelachen en genoten! We moeten ervoor zorgen dat we dat in Nederland ook meer doen!!! Helaas is het alweer voorbij, maar zoals de paparazzi journalist tegen de topless zonnende prinses ooit zei: "gelukkig hebben we de foto's nog" :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten