donderdag 22 april 2010

Rome,we komen denk ik wel

Even een korte update, want ik heb vanavond nog veel te doen want....zoals het er nu uitziet gaan we morgen toch vliegen naar Rome. Ik heb zojuist de check in voor het hele reisgezelschap gedaan en we staan nu gepland om op 13.00 uur de lucht in te gaan en om 15.00 uur in Rome aan te komen. Ik heb er zin in (hoewel ik het altijd moeilijk vindt om vrouw en kinderen tijdelijk achter te laten, ook al is het maar een paar dagen), maar dat betekent vandaag nog de koffer pakken en ook alle mail van de Rabobank wegwerken en nog even de laatste hand leggen aan de status rapportage. En aangezien Ans vanavond een stapavond met de Postbank damesclub heeft, moet ik ook nog even Daan en Jeroen naar bed brengen. Dus een drukke avond, maar dat is dan een investering in een stukje ontspanning de komende dagen (en voor de zekerheid toch maar de blackberry in de tas, je bent een control freak of niet!).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten