donderdag 23 februari 2012

Chez Rene

Met Rene in LA....oh nee, Orlando!
De afgelopen twee dagen waren erg zware dagen. Dusdanig zelfs, dat ik echt geen tijd, maar eigenlijk nog minder energie om iets leuks te schrijven. En aangezien ik dan geen "stukjes op niks af" wil schrijven, sla ik dan over. Gelukkig had ik nog wel de puf om het blog van een van mijn allerbeste vrienden, Rene van Hasselaar, te lezen. Dit blog, Nuff Said,  zijn we ooit gestart als een gezamenlijk blog van Rene, Simon, Frank en mijzelf, maar op een paar losse posts van mij, werd het heel snel het blog van Rene. Voor de liefhebbers van diner advies en ook tips voor het gaan stappen op de Zeedijk, kan ik met veel plezier doorverwijzen!!! De afgelopen paar dagen kon je er onder andere lezen dat Rene druk bezig is om de kaarten te regelen voor activiteiten die we in mei gaan ondernemen als wij (als The good ol' Boys) naar Tennessee en Missouri gaan. Ondanks alle zaken van afgelopen dagen, kon het toch niet anders zijn dan dat er een flinke lach op mijn gezicht getoverd werd, toen ik las dat bij ons bezoek aan de Grand Ole Opry we getrakteerd gaan worden op een optreden van de beste Country & Western artiest uit......Japan!!! Ik blijf een trouw lezer, zeker met dit soort artikelen :-).....

2 opmerkingen: