zaterdag 25 februari 2012

Heavy Metal

Daan uit zijn dak!!!
Je kunt geen genoeg krijgen van Spotify! Er staat zoveel muziek op, dat je er soms in verstrikt raakt. En je komt weer dingen tegen, die je wellicht lang verloren waande. Dus toen ik weer eens aan het struinen was, kwam ik een oude klassier tegen: Iron Maiden. Het album wat ik zelf altijd het best vond, was The Number of the Beast. En uiteraard is dat zonder problemen op Spotify terug te brengen. Het was heerlijk om weer eens terug te keren naar NWOBHM (New Wave of British Heavy Metal), en daarop mee te brullen. Waar vroeger mijn favoriet het titel nummer was of Hallowed be thy name, ging ik nu lekker uit mijn dak op Run to the Hills. En ik was niet de enige, want mijn grote vriend Daan kwam er gezellig bij toen ik in de keuken bezig was om te "airguitaren". En wat denk je? Hij ging lekker mee headbangen, had alle handgebaren al helemaal onder controle (zoals je op de foto kunt zien!!) en hij ging helemaal uit zijn dak. Ik denk niet dat ik een opvolger in de familie ga hebben, maar af en toe gezamenlijk uit de plaat op gitaarmuziek is wel leuk voor vader en zoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten