zondag 23 juni 2013

Black Sabbath in Nederland

Ook nog een aardige plaat, trouwens!
In het in flight magazine op een van mijn reizen las ik een tijdje geleden dat Black Sabbath met een nieuw album uit ging komen. Het kreeg de mooie naam "13" en is het eerste sinds erg lange tijd met Ozzie Osbourne op zang. Op Spotify wilde ik de cd eens luisteren en aangezien de plaat inmiddels enkele weken uit was, was dat geen probleem. Wat ik echter, door de installatie van diverse apps op Spotify echter ook zag was, dat Black Sabbath op 28 november op zal treden in de Ziggodome. Ik twijfelde even, want Ozzie is de jongste van het stel en inmiddels een respectabele zestiger, dus hoe rock n roll kon dat concert nou gaan worden? Vervolgens dacht ik "F&ck it, het is Ozzie, die is rock n roll geboren", dus berichtte ik even in de Whatsapp groep van The Boys (Simon, Rene en Frank naast mijzelf) wie er allemaal mee wilde gaan. Ik had een overdonderend enthousiasme verwacht, maar dat bleef uit. Simon wilde wel mee, Rene had er geen zin in en liet verstek gaan en Frank liet helemaal geen kik horen over dit onderwerp. Jammer, want met zijn vieren is het wel zo gezellig. We hebben nog even, want het optreden is er dus pas over een maand of vijf, dus ik ga komende week de mannen nog eens vragen wat ze nu precies willen. Een ding is zeker: in het ergste geval ga ik alleen, maar dit wil ik in ieder geval nog wel een keer zien (in plaats van mensen die nar Sade gaan....:-)).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten