donderdag 13 juni 2013

Het hek is open!

Het hek is open!!
Op 1 januari 2012 liep ik samen met de familie plus Hinkje en de kinderen een nieuwjaarwandeling door Spaarnwoude. Tot onze verbazing bleek het hek bij een basketbalveld dicht te zijn. Na een melding via "verbeter de buurt"-app ingediend te hebben, kreeg ik diverse malen een mail van de gemeente met de vraag of het probleem al opgelost was. Tja, als je niks doet, lost het niet vanzelf op, dus meldde ik telkens terug dat dat niet zo was. Een maand of twee geleden liep ik nog door Spaarnwoude langs het hek en controleerde het nog een keer en inderdaad, het was nog dicht. Ongelofelijk wat een prutsers. Maar wat schetste deze week mijn verbazing: ik kwam weer een keer bij het basketbalveld (waar overigens echt nooit iemand op staat) en dacht een opening bij het hek te zien. Dat kon toch niet waar zijn. Dus liep ik er naartoe, pakte het hek in mijn rechterhand en......ja hoor, het ging open!! We kunnen nu het veld op zonder over het hek te moeten klimmen!!! Hulde aan de gemeente Haarlemmermeer, die in een record tijd van anderhalf jaar kennelijk de sleutel heeft weten te vinden!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten