zondag 7 juli 2013

Don Bosco Kamp 2013

Jeroen, Kyle en Ryan gaan op kamp!
Deze zondag was het weer zover, Jeroen ging met Don Bosco op kamp. Hij vindt het zelf altijd even lastig om afscheid te nemen en gaat dan zichzelf ook erg vervelend gedragen. Maar hij had er echt veel zin in, dus we vertrokken ruim op tijd richting het clubhuis van Don Bosco in Halfweg. We moesten in sportieve kleding, want voordat de reis aanvaart werd naar Harderwijk, moest er eerst even flink gesport worden. Na deze warming up werd de indeling van de auto's wereldkundig gemaakt en bleek Jeroen helaas niet bij Kyle en Ryan in de auto te zitten. Daardoor werd hij een beetje verlegen, maar hij ging toch snel naar de groep waar hij mee pad pad ging. Natuurlijk even dikke knuffels voor Daan, Ans en mij, waarbij ik het nit helemaal droog hield. Wat een gelukkig dat de glazen in de Oakley Jawbone spiegelglazen zijn, zodat niemand de waterlanders in mijn ogen zagen. Nog een keer een hele knuffel later zat Jeroen opeens in de Honda Accord van de meneer met wie hij mee ging rijden naar het kamp en vijf minuten later waren ze vertrokken. Nu is het bijna een week niets meer van mijn kereltje horen, hij gaat het natuurlijk erg naar zijn zin hebben en veel plezier maken, maar ik zou toch graag even wat van hem horen zo tussendoor. Op Twitter en Facebook post de leiding van Don Bosco het een en ander, maar in tegenstelling tot veel andere jongeren pompen zij het internet niet vol met berichten en foto's. Kom eens op, ik wil zien hoe het met de Vrijbuiters gaat!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten