zondag 21 juli 2013

Lezen op vakantie

Mijn voorraad vakantie boeken
De laatste jaren komt er erg weinig terecht van lezen. Er is bijna altijd wel wat te doen, waardoor ik er niet aan toe kom of na een paar bladzijden het boek alweer neer leg. Maar deze vakantie blijven we grotendeels thuis, het wordt heerlijk weer en er zal denk ik veel in het zwembad in de tuin gezwommen worden. Dat geeft mogelijkheden om wat boeken te lezen. OP dit moment heb ik een voorraadje van vier boeken, waaronder het gehele oeuvre van Maarten Kolsloot, bestaande uit twee boeken over het Nederlands honkbal en een boek over hoe presidentiële verkiezingen in de USA verlopen. Daarnaast het boek "The Bad Guys Won" (kosten 0,4 US dollar), over het kampioensteam van de New York Mets uit 1986, dat in het veld een van de beste teams ooit was, maar buiten het veld er niet altijd een echte professionele sport attitude op na hield. Altijd leuker om te lezen dan de brave Hendriks van deze wereld. Onderweg is nog een biografie van Stevie Ray Vaughan (kosten: 0,5 US dollar, ik ga helemaal los). Nou, dan moet ik de eerste week toch wel redelijk door kunnen komen en ook nog wel iets hebben voor op de kamer in Oslo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten