zaterdag 27 juli 2013

Trio bij Het Gemaal

Wat een lekkere toetjes
Om de mannendag op vrijdag goed af te sluiten, moest er aan het eind natuurlijk nog gegeten worden. Na overleg met Daan en Jeroen werd besloten dat ik niet zou koken, maar dat we bij Het Gemaal gingen eten. Dat was nog best even lastig, want het was er flink druk, maar om 20.00 uur konden we aan tafel. Voordat ik de kaart gezien had, had ik al een vermoeden wat er gekozen zou worden en ja hoor, Daan nam de saté en Jeroen de kinder pasta. Dat eten was prima en zo op het terras met een licht briesje was het ook meer dan prima uit te houden. Toen de hoofdgerechten op waren, kwam voor de heren het hoogtepunt, namelijk de desserts. Jeroen deed een grondige bestudering en had er een goed gesprek met de ober over en koos uiteindelijk voor Aardbeiden Romanov, terwijl Daan na een blik voor de lemon cheesecake koos. Ik ging helemaal los en bestelde.....een uiensoep. Uiteraard was deze bokkensprong ook geen probleem en terwijl Daan en Jeroen het koud en zoet naar binnen werkte, deed ik het met een heerlijk, pittig soepje. Zoals altijd was het weer een gezellig bezoek, zelfs terwijl Ans deze keer in Zutphen verbleef. Nou ja, volgende keer mag ze gewoon weer mee :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten