woensdag 10 juli 2013

Het Zwaantje

Sate van de haas bij Het Zwaantje
In Zwanenburg zijn niet veel restaurants. Natuurlijk zijn er twee Chinezen en een pizzeria, maar de populairste gelegenheid is Het Zwaantje. Nu heb ik daar een tijd geleden samen met Daan en Jeroen een niet zo goede ervaring gehad en daarna ben ik er nooit meer geweest. Maar net als bij Het Gemaal aan de andere kant van het water in Halfweg, moet je het een tweede kans geven. Vandaag kwam die tweede kans, omdat Daan met Mick naar de bioscoop was en Ans en ik daarom met Jos en Willy die op bezoek waren uit eten gingen. Bij binnenkomst waren er slechts een paar tafels bezet, maar gedurende het uur daarna vulde de zaak zichzelf helemaal op! Toch er populair onder de locale bevolking en omdat het een kleine gemeenschap is, zagen we onder andere de dames van de apotheek en Mirella die bij bij Haverhals werkt ook in het restaurant verschijnen. De kaart was die van een goed eetcafe met hier en daar een wat exclusievere uitspatting en de kwaliteit is daar ook naar. Ook de bediening, die vorige keer erg tekort schoot, was deze keer uitstekend verzorgd met een crew van een senior, medior en junior serveerster. Al met al een goed etentje, maar als ik toch mag kiezen, zal ik toch eerder naar Het Gemaal gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten