maandag 1 maart 2010

Potdikke, nog meer muziek!

Nadat ik gisteren klaar was met het schrijven van mijn blogpost, moest ik nog even wat opzoeken. Op de één of andere manier wilde ik nog iets weten over Frank C Starr, de zanger van The Four Horsemen. Via deze opdracht kwam ik op de site Sleaze Roxx. Dat blijkt een site te zijn die gaat over "good old fashioned hard rock". En dan blijf je toch even kijken. Er waren vele golden oldies terug te vinden, waarvan je dacht dat ze al jaren geleden de pijp aan Maarten gegeven hadden, maar die blijken nog steeds te bestaan, bijvoorbeeld Tora Tora en Little Caesar (ja Frank, ze hebben inderdaad een nieuwe plaat!). Maar wat mijn blik ving, was de lijst met top 10 albums van 2009. Het merendeel van de bands kende ik nog niet (zoals The Last Vegas, Bonafide, Kortini en Outloud). Maar een korte zoektocht via NewsLeecher verder, had ik 8 van de 10 albums te pakken. Vanochtend in de auto maar de nr 1 van de lijst geluisterd, te weten The Last Vegas met Whatever gets you off. En eerlijk is eerlijk, dat was een lekkere plaat, als je je muziekopleiding in de jaren 80 hebt gehad! Morgenochtend verder met Kortini met Game of Fools. Ik ga mijn haar maar weer laten groeien :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten