woensdag 14 december 2011

Koffie, koffie, lekker bakkie koffie

Een goede start van de dag!!
De ochtend op kantoor begint toch niet goed zonder een start met een kopje koffie. Nu zijn mijn smaakpapillen door de automaat koffie wel een beetje verstoord, zelfs zover dat ik de koffie niet eens meer echt vies vindt. Maar echt lekker is het toch ook niet. Dus toen Onno mij vorige week mailde toen hij uit de trein stapte of hij een koffietje mee most nemen van Starbucks was het enige juiste en mogelijke antwoord natuurlijk: JA, GRAAG!!! Dus na een bestelling van een Vanilla Latte, was het een paar minuten wachten, maar toen kwam het zwarte goud ook echt binnen. Nu is Onno een gulle gever, dus hij had ook een beker meegenomen voor Geert Jan en met een koffie in de hand in mijn kantoor een kwartier de dag doornemen die we voor ons hadden (bijna een echte dagstart of daily stand up), was dat iets wat we wat mij betreft de komende tijd nog wel een paar keer kunnen herhalen. Helaas kom ik zelf nooit met de trein, dus ik kan de honneurs niet waarnemen, maar ik zal Geert Jan of Onno zeker niet stoppen met dit bijzonder goede initiatief :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten