zaterdag 10 december 2011

Mooi merk, dat Rugby!

Mooie shirts, eigenlijk leuker dan Polo
Toen we in oktober in Chicago waren, kwamen we op de laatste dag de winkel van Ralph Lauren Rugby tegen. Een stoere winkel, die je overigens wel gelijk herkent als Ralph Lauren, het klassieke "New England"  gevoel straalt er helemaal vanaf. Alleen is het net even anders. Door het bezoek en het kopen van een aantal producten kwamen we ook op de mailinglist terecht, dus sinds we terug zijn van vakantie krijg ik iedere week wel drie mails met aanbiedingen die op de site te vinden zijn. Nu was de laatste aanbieding wel erg verleidelijk, namelijk 50% korting en gratis verzending (weliswaar binnen de USA, maar ook dat scheelt weer). Hoewel ik dan toch altijd weer onverwacht geconfronteerd wordt met invoerrechten (dat is nu zo vaak gebeurd dat het niet meer onverwacht is :-)), was het nog steeds een goede deal. Daarom bestelde ik deze keer de rugby polo shirts die in de aanbieding waren, namelijk die van Frankrijk, Wales en Zuid Afrika. Na een kleine maand wachten kwamen ze aan en ik kan niet anders zeggen dat dat ik zeer tevreden ben. Het is allemaal wat ruiger dan het werk van Polo, ook met wat andere emblemen etc. Dus voor een afwisselende polo: kijk even verder en bezoek de site van Rugby, bijna altijd goede aanbiedingen en weer eens wat anders!! Hoewel RL: Rugby niet direct aan Nederland levert, kan From US 2 EU je daar wel verder bij helpen voor een redelijk prijs voor de bemiddeling!

2 opmerkingen: