dinsdag 26 juni 2012

Friends4Life

Een mooi motto
In mijn speurtocht naar een nieuwe sportschool kwam ik recent bij Friends4Life. Een nieuwe locatie in het rustieke Lijnden, op een klein industrie terrein. Wederom een gratis dagpas, maar die bleek niet eens nodig te zijn. Ik kreeg een slotje mee om een kluisje mee dicht te maken (geen gek idee, want dan hoef je geen sleuteltje mee te nemen) en een paar minuten later stond ik op de cross trainer. Wat me opviel is dat het niet de meest moderne apparaten waren, maar ze waren allemaal wel in goede staat. Helaas geen TV's in de apparaten, maar een paar grote schermen. Zo kon ik in ieder geval Hogs Gone Wild op Discovery bekijken, een programma dat ik zelf nou nooit opgezet zou hebben. Op zich waren er voldoende apparaten, dus wachten was ook niet nodig. Verder hing er een redelijk ontspannen sfeer en kon ik prima mijn oefeningen doen zonder dat er van allerlei mensen zich met me kwamen bemoeien met goed bedoelde adviezen. Hier kon ik waarschijnlijk wel wennen. Toen ik de prijzen bekijk waren die ook aantrekkelijk: 25 Euro voor een maand onbeperkt sporten. Daar kon ik me geen buil aan vallen en daarom besloot ik maar de knoop door te hakken. De komende tijd ga ik dus bij Friends4Life sporten. Zeker niet de luxe die ik bij Health City gewend was, maar ja, die hebben niet eens meer de moeite genomen om op twee emails te reageren, dus kennelijk waren ze ook niet echt geinteresseerd. Inmiddels heb ik een schemaatje in elkaar gedraaid dat de komende maanden als leidraad dient. Eens kijken of ik mijn oude sixpack weer in ere kan herstellen :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten