dinsdag 19 juni 2012

Vaderdag 2012

Een mooi cadeau voor de Amerikanofiel
Dit jaar geen ontbijt op bed op vaderdag voor mij! Omdat we zaterdag bij Niven waren wezen dineren, sliepen de jongens bij Hans en Leny. Jammer, maar helaas voor mij. Daan had wel gewoon Aikido les, dus haalde ik de mannen om negen uur op om daarna Daan weg te brengen naar Haarlem. Jeroen en ik pakten daarom maar ons ontbijt bij Het Hofje zonder Zorgen en na de les van Daan moest er natuurlijk even naar Garone voor een ijsje. Precies op klokslag twaalf uur waren we weer en Halfweg en stormden Daan en Jeroen naar boven. Lekker gezellig, dacht ik nog, maar ze kwamen bijna net zo snel weer naar beneden, maar dan met hun armen vol cadeautjes! Vol trots presenteerde Daan een map waarin ik papieren op kon bergen en Jeroen had een snoeppot (plus bijbehorende hartjes snoepjes) gemaakt. En allebei hadden ze een super lieve brief aan me geschreven. Ik zat met de tranen in mijn ogen van die mooie teksten!Van Ans kreeg ik nog een heerlijke eau de toilette. En de piece te resistance was het gezamenlijke cadeau: een mooie, op linnen gedrukte, kaart van de Verenigde Staten! Ben ik verschrikkelijk blij mee, die krijgt een mooi plekje aan mijn "USA Wall". Maar uiteraard ging er niks boven wensen van de jongens, dat blijft toch altijd het hoogtepunt!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten