maandag 1 april 2013

Skyfall

Goede film, maar de beste Bond?
De tweede paasdag was helemaal de rust zelve. Ans ging haar geluk beproeven op een rommelmarkt in Hengelo om te kijken hoeveel vintage spullen daar te vinden waren (helaas niet zoveel, dat was dan weer jammer....). Thuis waren de mannen bezig om te beginnen met de training voor het schoolvoetbal en het racen met Sonic op de Playstation 3. Na terugkomst van Ans even sushi eten en daarna gingen de jongens vrijwillig vroeg naar bed. Dat betekende dat Ans en ik weer eens iets op TV konden kijken en we hadden al lang op de planning staan om Skyfall te kijken. Het stond geadverteerd als de beste Bond ooit, dus dat beloofde wat. Nu moet ik zeggen: ja, het was een goede film, met hier en daar een verrassende wending en in ieder geval heel erg veel stunts die er mochten zijn. Twee uur zorgeloos vermaak, dat zeker, maar de beste Bond ooit? Hmmm.....nee, voor mij niet, maar wellicht dat dat ook te maken heeft met de Bond waarmee je opgegroeid bent, dus voor mij is dat toch nog Roger Moore en ik hou het dan bij Moonraker.

1 opmerking:

  1. Moonraker met de enige terugkerende henchman, Jaws!
    Mijn eerste was de eerste Jaws in The spy who loved me met Barbara Bach en de onderwater auto.

    BeantwoordenVerwijderen