vrijdag 26 april 2013

Voorbereidingen Frankrijk

Van de klas van Jeroen mochten we gaan

Om zaterdag af te kunnen reizen naar Frankrijk moest er nog het nodige gebeuren. Dus nadat ik de werkdag (een uitstekende sessie met een van de directie teams was de afsluiting van mijn week om 17.30 uur) achter me had gelaten, snel naar huis om alle spullen nog te pakken. Helaas, niet zo heel erg goed nieuws, want waar ik normaal graag drie korte broeken, drie polo's en een paar slippers meegenomen had, gaven de weersvoorspellingen weinig goeds aan. Lage temperaturen (max 13 graden) en grote kans op regen voerden de boventoon. Dat voelt natuurlijk niet zo goed aan als je op vakantie gaat, maar het is niet anders. We moesten dus flink wat andere zaken inpakken dan normaal en ook meer dan normaal, want tegen de kou en regen heb je eenvoudig wat meer nodig. We hebben wel besloten om onze pret hier niet door te laten bederven, het is een prachtige omgeving, dus met ieder weertype kunnen we er zonder meer iets leuks van maken. Ik heb er zin an!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten