zaterdag 6 april 2013

Werkstuk van Jeroen

De overdracht van het werkstuk
Soms heb ik wel eens een flashback als ik zie wat Daan en Jeroen tegenwoordig op school moeten doen. Jeroen zit in groep 5 (vroeger was dat de derde klas van de basisschool) en moest dit jaar al zijn eerste werkstuk maken. Diep in mijn geheugen terug gravend, kwam ik niet verder dan dat ik ooit in groep 8 voor het eerst een werkstuk mocht maken op de Boumanschool. Dat ging over de Azteken en ik haalde veel van mijn informatie uit de bibliotheek bij ons om de hoek en uit de Kuifje (jaja, ik heb er iets van geleerd, al die stripbladen!!). Jeroen had als onderwerp "De Kunstenaar" gekozen, iets wat natuurlijk helemaal bij hem past! Hij was er een week hartstikke druk mee en deed het heel erg old school: met de hand schrijven, boeken lezen, plaatjes knippen en eigen tekeningen maken. Hij was er super creatief mee bezig, hij bond het werkstuk zelfs in. Bij de overdracht naar de juf was hij er toch wat gespannen over: wat zou zij er nou van vinden? Nou, dat was prima, als een van de weinigen van de klas kreeg Jeroen een "Goed", de hoogste beoordeling die gegeven werd. Grote klasse, Jeroen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten